Mapa de Fallos de CMC Markets
El siguiente mapa de fallos muestra las ubicaciones más recientes en todo el mundo donde los usuarios de CMC Markets informaron sus problemas e interrupciones. Si tiene un problema con CMC Markets y su área no aparece en la lista, asegúrese de enviar un reporte a continuación.
El mapa de calor anterior muestra dónde se agrupan geográficamente los reportes más recientes enviados por usuarios y de redes sociales. La densidad de estos informes se representa mediante la escala de colores, como se muestra a continuación.
Usuarios de CMC Markets users afectados:
CMC Markets es una empresa con sede en el Reino Unido que ofrece comercio en línea de acciones, apuestas diferenciadas, contratos por diferencia (CFD) y divisas en los mercados mundiales. CMC tiene su sede en Londres, con centros en Sydney y Singapur. Está listada en la Bolsa de Londres.
Lugares Más Afectados
Reportes de fallos e interrupciones de los últimos 15 días se originaron desde:
| Lugar | Reportes |
|---|---|
| Sydney, NSW | 2 |
| Kingston, ON | 1 |
| Bulandshahr, UP | 1 |
| Wamuran, QLD | 1 |
| Melbourne, VIC | 1 |
Discusión comunitaria
¿Consejos? ¿Frustraciones? Compártelos aquí. Los comentarios útiles incluyen una descripción del problema, la ciudad y el código postal.
Tenga cuidado con los "números de soporte" o las cuentas de "recuperación" que se pueden publicar a continuación. Asegúrate de informar y votar negativamente esos comentarios. Evite publicar su información personal.
Reportes de Fallos de CMC Markets
Los últimos problemas e interrupciones reportados en social media:
-
Mehak Khanna
(@Mehak__INDIA) reportó
@CMCMarkets @MichaelMOTTCM This is the secind time this week the platform is having issues. If the account is closed due to the CPI data will you be responsible for it now?
-
Lord_Northern_Wolf 🐺
(@Lord_N_Wolf) reportó
@CMCMarkets very disappointed in the diamonds buys on the app. Waited for the latest deal, got straight on it to find 'network problem' keep popping up, then all the nft's sold out by the time i'd reset. Absolutely crap network service!
-
Ronnie
(@Ronniemarkets) reportó
Is #cmcx @CMCMarkets platform down? Or just mine 🤔
-
Kookie1492 🇺🇦🇺🇦🇺🇦
(@kookie1492) reportó
@CMCMarkets Are you having issues with the platform again????
-
👹E=MC² Timeline Jumper🐃
(@WolfXrp) reportó
@CMCMarkets I want to withdraw my funds and I'm unable to do so. I've emailed on 3 occasions to solve this issue.
-
Mehak Khanna
(@Mehak__INDIA) reportó
@CMCMarkets @MichaelMOTTCM This is the second time in a week the platform issues is happening. If my account closes due to this issue you’ll be responsible
-
Gasino
(@Gasino11) reportó
@Greg__Clark Referring to cash product at #cmcmarkets @CMCMarkets which was trading at $116.5 when I tweeted, on its way down aggressively and targeting below $115
-
Mo
(@Ms54645010) reportó
@CMCMarkets not working still
-
daniel walter
(@dinotruc) reportó
@CMCMarkets so last week trading down for hours. Now it's funding system!!! Makes a lot..+hardly any excuse for last week's mess.
-
Adam
(@adamgeny) reportó
@hidflect @CMCMarkets Spoke too soon … was just slow and finalised resolved
-
Michael Hewson 🇬🇧
(@mhewson_CMC) reportó
@harley_slamm @CMCMarkets I heard that - I'd like some of what he's smoking - if the US dollar goes that high we're all in trouble
-
Hyun Bin Bae
(@Hayleybae92) reportó
@MrGrahamAr @CMCMarkets how do we fix it?
-
BEGBIE
(@_BEGB13_) reportó
@CMCMarkets Every data drop you prevent me from taking the trade when the data drops so I get in late. Now you've locked the platform! "Connection issues" on web app and on mobile "the log in details are incorrect" despite me using my ******* thumb. This is absolutely shocking
-
EV harley_slamm
(@harley_slamm) reportó
@mhewson_CMC @CMCMarkets US rallying on worst data because they believe in flip-flopping fed chair who doesnt believe Inflation is compounding!
-
Frederick🇬🇧🏴
(@Frederi26748187) reportó
@CMCMarkets We suggest that you talk to the account manager. If you get no joy talk to their boss. You would help promote good practice, if you quietly informed the Financial Conduct Authority(FCS). Especially when the provider threatens to or closes your account following your complaint.